Active TopicsActive Topics  Display List of Forum MembersMemberlist  CalendarCalendar  Search The ForumSearch  HelpHelp
  RegisterRegister  LoginLogin
Perbincangan ilmu2 yang berasaskan jin
 Forum Rawatan SihirSeksyen Ahli Serious berYURAN (Malay Only)Perbincangan ilmu2 yang berasaskan jin
Message Icon Topic: Video MatSalleh TERambik Silat berJIN Post Reply Post New Topic
Author Message
abg_ramz
Admin Group
Admin Group
Avatar
Perawat Darussalam

Joined: 20-Nov-2006
Location: Malaysia
Online Status: Offline
Posts: 6189
Quote abg_ramz Replybullet Topic: Video MatSalleh TERambik Silat berJIN
    Posted: 08-Apr-2008 at 12:52pm
Assalamu'alaikom,
 
AlhamduLLILLAH, ada rakaman video underground (yang tidak dibenarkan di siar di YouTube). Video ni sedikit corrupt, jadi sebaiknya jangan guna Windows Media Player tetapi

Dalam video ini, kita boleh perhatikan MatSalleh (lelaki perempuan yang belajar ilmu silat batin China Tai Chi Chuan, serupa silat gerak) macam kena rasuk. Cuba perhatikan 2 minit terakhir video tersebut !!

 
Semoga memberi manfaat kepada yang belum terjerumus. Jin yang merasuk dalam anak murid silat gerak ini, bukan kira kita ni matsalleh atau Melayu.
 
Sekian wassalam
 
Saya hanyalah seorang tukang seru; berserulah kita kepada ALLAH, Tuhan yang menguasai Segala Apa yang di Langit dan di Bumi
IP IP Logged
AjeRi
Bukan Emergensi
Bukan Emergensi
Avatar

Joined: 17-Jun-2007
Location: Malaysia
Online Status: Offline
Posts: 70
Quote AjeRi Replybullet Posted: 30-Jul-2008 at 6:44pm

Saya baru tengok video tu bg ramz. Bahaya jugak ilmu diaorang nih.

Kalau kita jumpa org naik syeh mcm tu, kita hembus dgn ayat2 suci boleh ke bg ramz? Kasi dia tumbang, pasal menunjuk nunjuk. Nak jugak saya 'mengajar' diaorang nih. Huhuhuhu
ajeri
IP IP Logged
abg_ramz
Admin Group
Admin Group
Avatar
Perawat Darussalam

Joined: 20-Nov-2006
Location: Malaysia
Online Status: Offline
Posts: 6189
Quote abg_ramz Replybullet Posted: 30-Jul-2008 at 9:32pm
Originally posted by AjeRi

Saya baru tengok video tu bg ramz. Bahaya jugak ilmu diaorang nih.

Kalau kita jumpa org naik syeh mcm tu, kita hembus dgn ayat2 suci boleh ke bg ramz? Kasi dia tumbang, pasal menunjuk nunjuk. Nak jugak saya 'mengajar' diaorang nih. Huhuhuhu
 
Assalamu'alaikom,
 
Orang-orang yang naik sheikh silat serupa dengan orang merasuk. Cuma orang merasuk, dia tak suka di rasuk.
 
Tetapi orang naik sheikh silat, dia memang pujuk jin tu rasuk badan dia. Begitulah manusia yang kena tipu oleh tokguru dia.
 
Tetapi rawatan-nya sama. Bacakan ayat An-Naml 30-31 21x dan hembus pada tapak tangan kanan, dan tepuk perut orang yang merasuk tu.
 
Cara lain, kita azankan sahaja. insyALLAH tumbang dia apabila jin tu lari meninggalkan badan pesakit.
 
Sekian wassalam
 
Saya hanyalah seorang tukang seru; berserulah kita kepada ALLAH, Tuhan yang menguasai Segala Apa yang di Langit dan di Bumi
IP IP Logged
Post Reply Post New Topic
Printable version Printable version

Forum Jump
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot create polls in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums version 8.05
Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide

This page was generated in 0.016 seconds.