Active TopicsActive Topics  Display List of Forum MembersMemberlist  CalendarCalendar  Search The ForumSearch  HelpHelp
  RegisterRegister  LoginLogin
Panduan Forum / Forum Guide
 Forum Rawatan SihirPublic (FREE Section)Panduan Forum / Forum Guide
Message Icon Topic: Jangan tanya pesakit yg belum baik Post Reply Post New Topic
Author Message
abg_ramz
Admin Group
Admin Group
Avatar
Perawat Darussalam

Joined: 20-Nov-2006
Location: Malaysia
Online Status: Offline
Posts: 6188
Quote abg_ramz Replybullet Topic: Jangan tanya pesakit yg belum baik
    Posted: 29-Feb-2008 at 8:44am
Assalamu'alaikom,
 
Satu perkara yang sedih saya tengok ialah ada pesakit yang tak baik bertahun2 cuba dapatkan nasihat rawatan dari pesakit serupa yang tak baik2.
 
Serupalah kita muntah2, tanya ubat apa mujarab dari pesakit yang muntah2 jugak. Kalaulah orang ditanya tu dah baik, makna ubatnya mujarab, bi izniLLAH, barulah kita tanya dia.
 
Contohnya, ada ahli id FMS, kes Jin Asyik. Pernah masuk forum ini. Tetapi kita perhatikan dia lebih suka bincang2 sesama pesakit. Forum perlu untuk bincang/nasihat, rawatan lagi perlu untuk mendapatkan rawatan yang berasaskan Rawatan Islam.
 
Jangan buang masa muda dengan membela penyakit. Usahalah yang terbaik untuk kebaikkan diri anda sendiri.  
 
 
 
 
 
 

------------------------------------------------------ ------------------------

 
Re: Jin Asyik II - Kaitan Saka dengan Jin Asyik

Quote:
Kiriman asal oleh shah
FMS kenapa kau tak mintak bantuan rakan seperjuangan kat forum lain.............aku confident mereka boleh bantu kau.......call/pm mereka sebab aku yakin mereka boleh bantu kau sebab benda macam saka melibatkan pengalaman dan sesuatu yang di luar bidang alam ghaib......
aku ade singgah forum http://www.rawatansihir.com dan harmonisers tu..
ade gak jumpa Belagak..tapi sama jugak laa..
 
----------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Salam Jumaat
 
Saya hanyalah seorang tukang seru; berserulah kita kepada ALLAH, Tuhan yang menguasai Segala Apa yang di Langit dan di Bumi
IP IP Logged
wasabi
Ahli Zaman Free
Ahli Zaman Free

Ahli 6/9/07 - 5/9/08

Joined: 16-Jul-2007
Online Status: Offline
Posts: 124
Quote wasabi Replybullet Posted: 01-Mar-2008 at 9:39am
kalau buat apa yang diajar dan amalkannya, insyaallah selamat. jin asyik tdk ganggu saya lagi dan skrg bertindak sbg penampan utk sihir2 lain yg dihantar.
 
 
IP IP Logged
abg_ramz
Admin Group
Admin Group
Avatar
Perawat Darussalam

Joined: 20-Nov-2006
Location: Malaysia
Online Status: Offline
Posts: 6188
Quote abg_ramz Replybullet Posted: 01-Mar-2008 at 11:27am
Originally posted by wasabi

kalau buat apa yang diajar dan amalkannya, insyaallah selamat. jin asyik tdk ganggu saya lagi dan skrg bertindak sbg penampan utk sihir2 lain yg dihantar.
 
 
 
Assalamu'alaikom,
 
Penampan tu macam bodyguard ke ? Hmmm.
 
Kira alhamduLILLAH dapat bodyguard free, tetapi tetapkan iktikad untuk mohon perlindungan dari ALLAH.
 
Kadang2 bodyguard tu leka jugak kan, kena pi toilet, kena beratur queue kat ATM etc...... Embarrassed
 
Sekian wassalam
 
 
Saya hanyalah seorang tukang seru; berserulah kita kepada ALLAH, Tuhan yang menguasai Segala Apa yang di Langit dan di Bumi
IP IP Logged
Post Reply Post New Topic
Printable version Printable version

Forum Jump
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot create polls in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums version 8.05
Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide

This page was generated in 0.047 seconds.