Active TopicsActive Topics  Display List of Forum MembersMemberlist  CalendarCalendar  Search The ForumSearch  HelpHelp
  RegisterRegister  LoginLogin
Peraturan Forum / Forum Regulations
 Forum Rawatan SihirMakluman (Malay Only) To Be RecompiledPeraturan Forum / Forum Regulations
Message Icon Topic: Berhati2 apabila perawat banyak rahsia(Topic Closed Topic Closed) Post Reply Post New Topic
Page  of 2 Next >>
Author Message
pakdak
Emergency Kes
Emergency Kes
Avatar
Perawat banyak rahsia

Joined: 22-Sep-2007
Location: Malaysia
Online Status: Offline
Posts: 0
bullet Topic: Berhati2 apabila perawat banyak rahsia
    Posted: 23-Sep-2007 at 5:13pm

Bismillah.En Zailan boleh pakdak bantu !

IP IP Logged
zailan175
Ahli Zaman Free
Ahli Zaman Free

28/5/07 - 27/5/08

Joined: 26-May-2007
Location: Malaysia
Online Status: Offline
Posts: 843
bullet Posted: 24-Sep-2007 at 9:14am
PakDak kecik tapak tangan nyiru saya tadahkan cuma..saya perlu tahu kaedah pakdak serba sedikit supaya dapat saya periksa samada cara ini pernah atau tidak dan samada caranya bertepatan dgn syariah...insyaALLAH 
IP IP Logged
pakdak
Emergency Kes
Emergency Kes
Avatar
Perawat banyak rahsia

Joined: 22-Sep-2007
Location: Malaysia
Online Status: Offline
Posts: 0
bullet Posted: 27-Sep-2007 at 12:43am
Bismillah.Pakdak kan cuba mengeluarkan Sarang jin yg berada dalam badan mereka tu kerana selagi tk dibuang kan benda tu,jin  akan mudah keluar dan masuk atau jika ditangkap atau dimusnahkan jin yang lain akan mudah dihantar oleh tukng sihir
InsyaAllah
IP IP Logged
abg_ramz
Admin Group
Admin Group
Avatar
Perawat Darussalam

Joined: 20-Nov-2006
Location: Malaysia
Online Status: Offline
Posts: 6189
bullet Posted: 27-Sep-2007 at 4:45am
Originally posted by pakdak

Bismillah.Pakdak kan cuba mengeluarkan Sarang jin yg berada dalam badan mereka tu kerana selagi tk dibuang kan benda tu,jin  akan mudah keluar dan masuk atau jika ditangkap atau dimusnahkan jin yang lain akan mudah dihantar oleh tukng sihir
InsyaAllah
 
Assalamu'alaikom,
 
Boleh kita tahu siapa tokguru PakDak ? kalaulah PakDak pernah berguru....
 
Selamat bersahur
 
 
 
 


Edited by abg_ramz - 27-Sep-2007 at 4:46am
Saya hanyalah seorang tukang seru; berserulah kita kepada ALLAH, Tuhan yang menguasai Segala Apa yang di Langit dan di Bumi
IP IP Logged
pakdak
Emergency Kes
Emergency Kes
Avatar
Perawat banyak rahsia

Joined: 22-Sep-2007
Location: Malaysia
Online Status: Offline
Posts: 0
bullet Posted: 29-Sep-2007 at 8:46am
Bismillah! adalah belajar sikit sikit dengan orang orang disebelah utara dan pakdak tak lah sehebat macam ahli ahli perubatan yang lain cuma ada ilmu sedikit yg Allah bagi untuk menolong orang yg memerlukan pertolongan.
Wassalam
IP IP Logged
abg_ramz
Admin Group
Admin Group
Avatar
Perawat Darussalam

Joined: 20-Nov-2006
Location: Malaysia
Online Status: Offline
Posts: 6189
bullet Posted: 29-Sep-2007 at 12:21pm
Originally posted by pakdak

Bismillah! adalah belajar sikit sikit dengan orang orang disebelah utara dan pakdak tak lah sehebat macam ahli ahli perubatan yang lain cuma ada ilmu sedikit yg Allah bagi untuk menolong orang yg memerlukan pertolongan.
Wassalam
 
Orang2 tu takda nama ke Pakdak ?
 
Saudara Zailan175 mesti nak tahu jugak nama tokguru tu. Zaman sekarang ni kena tanya betul-betul almaklum akhir zaman macam2 lah kan.
 
Memanglah kita semua tak hebat, yang hebat cuma ALLAH swt.
 
 
 
Saya hanyalah seorang tukang seru; berserulah kita kepada ALLAH, Tuhan yang menguasai Segala Apa yang di Langit dan di Bumi
IP IP Logged
wasabi
Ahli Zaman Free
Ahli Zaman Free

Ahli 6/9/07 - 5/9/08

Joined: 16-Jul-2007
Online Status: Offline
Posts: 124
bullet Posted: 29-Sep-2007 at 4:32pm
assalamualaikum.
pakdak bagilah nama. ramai jugak antara kami yang 'terkena' dengan bomoh belah utara yang mengaku merawat melalui kaedah islam. tapi hakikatnya lain.
 
janganlah pakdak risau bagi nama dia, kami cuma nak berhati hati saja.
IP IP Logged
pakdak
Emergency Kes
Emergency Kes
Avatar
Perawat banyak rahsia

Joined: 22-Sep-2007
Location: Malaysia
Online Status: Offline
Posts: 0
bullet Posted: 30-Sep-2007 at 9:48am
Bismillah! pakdak rasa nama guru guru tak payah lah ,sebab pakdak tak ganggu mereka .dan guru pakdak tu tak lah sepopular tuan tuan guru yang ada cuma guru pakdak tu orang yang reti ugama juga berketurunan tuan guru  dan bukan bomoh yang mengarut tu.tak ada nak menurun ,guna pak syeikh ke,guna nama wali wali ke pakai pendamping ke atau ada pengeras ke atau ada macam syarat yang dikena kan kalau nak berubat.
kaedah yang digunakan adalah secara logik akal dan tidak bercanggah dengan ajaran Islam disamping hanya bergantung pada Allah SWT semata mata
bagi pakdak Allah SWT tidak pandang sehebat mana ilmu yang ada tetapi Allah SWT hanya terima keikhlasan sesaorang itu
IP IP Logged
abg_ramz
Admin Group
Admin Group
Avatar
Perawat Darussalam

Joined: 20-Nov-2006
Location: Malaysia
Online Status: Offline
Posts: 6189
bullet Posted: 30-Sep-2007 at 9:57am
Originally posted by pakdak

Bismillah! pakdak rasa nama guru guru tak payah lah ,sebab pakdak tak ganggu mereka .dan guru pakdak tu tak lah sepopular tuan tuan guru yang ada cuma guru pakdak tu orang yang reti ugama juga berketurunan tuan guru  dan bukan bomoh yang mengarut tu.tak ada nak menurun ,guna pak syeikh ke,guna nama wali wali ke pakai pendamping ke atau ada pengeras ke atau ada macam syarat yang dikena kan kalau nak berubat.
kaedah yang digunakan adalah secara logik akal dan tidak bercanggah dengan ajaran Islam disamping hanya bergantung pada Allah SWT semata mata
bagi pakdak Allah SWT tidak pandang sehebat mana ilmu yang ada tetapi Allah SWT hanya terima keikhlasan sesaorang itu
 
kalau begitu, nama tokguru masih tak boleh diberi lah ? Di forum ni, panduannya mudah - kalau perawat banyak berahsia, saya syor kekalkan rahsia dan jangan cerita2 kat sesiapa2.
 
Assalamu'alaikom
 
 
 
 
 


Edited by abg_ramz - 30-Sep-2007 at 10:01am
Saya hanyalah seorang tukang seru; berserulah kita kepada ALLAH, Tuhan yang menguasai Segala Apa yang di Langit dan di Bumi
IP IP Logged
pakdak
Emergency Kes
Emergency Kes
Avatar
Perawat banyak rahsia

Joined: 22-Sep-2007
Location: Malaysia
Online Status: Offline
Posts: 0
bullet Posted: 02-Oct-2007 at 12:09am
sesunguhnya kesembuhan itu hanya datang dari Allah Yang Maha Kuasa.Alhamdulillah jika semua sudah selesai.
pakdak minta maaf pada abg ramz kerana tak dapat bagi tau nama guru pakdak.jangan marah ok
IP IP Logged
Page  of 2 Next >>
Post Reply Post New Topic
Printable version Printable version

Forum Jump
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot create polls in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums version 8.05
Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide

This page was generated in 0.063 seconds.